Просмотр по автору Шумейко, В.М.


Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2007 Інновація торгової марки як засіб конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Article 49445736 4823928
2008 Формування вертикальних інтегрованих маркетингових систем переробних підприємств Шумейко, В.М. Article -1542085300 2026801344
2013 Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Conference Papers 41364935 5908573
2011 Технологічна сегментація Шумейко, В.М. Conference Papers 2039563 2192478
2012 Програмне забезпечення вивчення системного підходу у маркетингу Шумейко, В.М.; Надгребельна, А.Л. Conference Papers 10216742 7461245
2012 Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств Шумейко, В.М. Conference Papers 1799249988 -1914794021
2010 Особливості планування маркетингу переробними підприємствами Шумейко, В.М. Conference Papers 10742530 11861553
2015 Необхідність інновацій в маркетингу недиференційованих товарів Шумейко, В.М. Conference Papers 358192 566660
2009 Маркетингові аспекти страхової діяльності Шумейко, В.М.; Токар, О.Л. Article 10015654 12763951
2016 Маркетингові аспекти експорту аграрної продукції Шумейко, В.М. Conference Papers 58317310 16343918
2009 Маркетинговий менеджмент експортного потенціалу олійно-жирового комплексу України Шумейко, В.М. Article 24202044 26409458
2014 Маркетинг як провідна складова менеджменту організацій Шумейко, В.М. Conference Papers 48237240 15998944
2012 Маркетинг у страхуванні Токар, О.Л.; Шумейко, В.М.; Таршина, О.С. Conference Papers 11947437 7472395