Browsing by Author Bilovodska, Olena Anatoliivna

Jump to a point in the index:
Showing results 41 to 60 of 272
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Методологія формування організаційно-економічного інструментарію забезпечення сталого розвиткуProkopenko, Olha Volodymyrivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Troian, Mariia Yuriivna; Kolosok, Svitlana Ivanivna; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Marekha, Iryna Serhiivna; Panchenko, Olha Viktorivna; Smolennikov, Denys Olehovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Romaniuk, Yaroslavna Serhiivna; Radchenko, Elina Yevhenivna; Макаренко, Т.Ю.; Корнатовські, Р.Technical Report2437
2017Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економікиIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Адамець, Т.; Данилюк, Ю.М.Technical Report1050
2017Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльностіTielietov, Oleksandr Serhiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Горета, Л.В.Technical Report1827
2017Тенденції розвитку інноваційної діяльності промислових підприємств в УкраїніBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses4332
2016Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses3024
2016Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формуванняBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses2132
2016Аналіз логістичного потенціалу як чинник ефективних потокових процесів при розподілі продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses4241
2016Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaTheses5924
2016Біржовий ринок у світі й Україні та фінансові механізми його розвиткуBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle9770
2016Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle54352
2016Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potentialBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle2514
2016Development of the Enterprise Distribution System Taking into Account the Regional Logistics PotentialBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle3771
2016Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерствоBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle72167
2016Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінкаBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle60295
2016Логістичний потенціал регіону як фундамент для управління розподілом підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses2718
2016Аналіз логістичного потенціалу як чинник ефективних потокових процесів при розподілі продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses1412
2016Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle3051
2016Дослідження попиту на ринку культурно-масових заходів в УкраїніBilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С.Theses229
2016Analyze of marketing resources of a region – the base for creation reasonable distribution policy of innovations at industrial enterprisesBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle4726
2016Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змінBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3233