Browsing by Author Illiashenko, Nataliia Serhiivna

Jump to a point in the index:
Showing results 201 to 209 of 209
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2007Маркетинг та інновації як головні функції бізнесуIlliashenko, Nataliia SerhiivnaArticle21945
2007Теоретичні засади реалізації маркетингу інновацій на підприємствіIlliashenko, Nataliia SerhiivnaTheses131110
2007Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингуIlliashenko, Nataliia SerhiivnaArticle137498
2007Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогоденняIlliashenko, Nataliia SerhiivnaTheses125162
2007Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses168114
2007The problems of transition of domestic enterprises to economically effective and ecologically safe innovation developmentProkopenko, Olha Volodymyrivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses164191
2006Маркетингові дослідження рейтингу вузівIlliashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia ViktorivnaTheses169148
2005Особливості маркетингу консалтингових послугIlliashenko, Nataliia SerhiivnaTheses17298
2004Анализ рыночных возможностей развитая кинопроката в Сумской областиIlliashenko, Nataliia SerhiivnaTheses179132