Browsing by Author Illiashenko, Serhii Mykolaiovych

Jump to a point in the index:
Showing results 21 to 40 of 388
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2018Управління знаннями в системі інноваційного розвитку сучасного університетуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaTheses1024
2018Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Article217
2018Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychTheses1621
2018Rationalization of organizational structure at the graduate departmentIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle1112
2018Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle2426
2018Управління знаннями в контексті підвищення рівня потенціалу інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychArticle1926
2018Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управлінняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко Ю.М.Theses1744
2018Marketing and logistic support of Ukrainian regional markets for innovative products distributionBilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle156
2018Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaBook chapter14139
2018Особливості класифікації маркетингових інноваційRud, Mariia Petrivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychArticle2038
2018Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychTheses1921
2018Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses2720
2018Аналіз та удосконалення системи управління відносинами зі споживачами промислової продукції (на прикладі ТОВ «Керамейя»)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Theses1420
2018Specific features of considering and risk management in the activity of venture industriak enterprises in UkraineIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle1710
2018Наукові конференції як інструмент продукування і поширення знань в контекті інноваційного розвитку університетів (досвід кафедри маркетингу та УІД СумДУ)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle89
2018Управління знаннями на підприємствіIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses714
2018Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses1117
2018Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterpriseIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle226
2018Інтернет-біржі промислової власності – складова інноваційної інфраструктуриIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses88
2018Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia MykolaivnaBook chapter1110