Browsing by Author Chulanova, Halyna Valeriivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 71
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food RestaurantsChulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V.Article711
2018The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogansChulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V.Article77
2018Strategy of Argument Impact in American Political AdvertisementChulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I.Article41
2017Епідигматичні девіації номінативних та комунікативних одиницьKobiakova, Iryna Karpivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Medvid, Olena Mykolaivna; Yemelianova, Olena Valerianivna; Chulanova, Halyna Valeriivna; Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Shumenko, Olha Anatoliivna; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Ovsianko, Olena Leonidivna; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Dehtiarova, Larysa Ivanivna; Chepeliuk, Antonina Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Prokopenko, Antonina VadymivnaTechnical Report111226
2017Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчуванняChulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В.Theses70
2017Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілів)Chulanova, Halyna Valeriivna; Липівець, В.В.Theses1615
2017Emotive Means in Blurbs and SummariesChulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L.Article118
2017Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of TranslationChulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V.Article3331
2017Речевой акт несогласияKobiakova, Iryna Karpivna; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Chulanova, Halyna ValeriivnaTheses2324
2017Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчуванняChulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В.Theses159
2017Епідигматичні девіації номінативних та комунікативних одиницьKobiakova, Iryna Karpivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Medvid, Olena Mykolaivna; Yemelianova, Olena Valerianivna; Chulanova, Halyna Valeriivna; Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Shumenko, Olha Anatoliivna; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Ovsianko, Olena Leonidivna; Kulish, Vladyslava Serhiivna; Dehtiarova, Larysa Ivanivna; Chepeliuk, Antonina Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna; Prokopenko, Antonina VadymivnaTechnical Report1352
2016Expressiveness of Blurbs: Syntactic LevelKobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle107173
2016Синтаксичні особливості англомовних кінослоганівChulanova, Halyna Valeriivna; Близнюк, А.С.Article2511
2016Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсіРоманько, О.О.; Chulanova, Halyna ValeriivnaTheses1825
2016Гендерно марковані одиниці у рекламних текстахChulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В.Theses4440
2016Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчуванняАртюх, В.В.; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle3362
2016Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей)Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna ValeriivnaTheses2252
2016Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів СШАГерман, О.Г.; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle27167
2016Використання мовних засобів у рекламі кіноЛащ, К.С.; Chulanova, Halyna ValeriivnaTheses2014
2016Емотивні засоби в текстах-відгуках та анотаціяхChulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л.Theses1817