Browsing by Author Illiashenko, Serhii Mykolaiovych

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 364
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2018Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle8522
2018Economic mechanism of enterprises’ venture activity in UkraineIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr MykolaiovychArticle4122
2018Innovative management: theoretical, methodical, and applied groundsIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D.Monograph101157
2018Роль знань у виборі траєкторій інноваційного розвитку регіонівIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaBook chapter4618
2018Засади розроблення механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses1812
2018Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychArticle1412
2018Управління знаннями в системі інноваційного розвитку сучасного університетуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaTheses52
2018Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Article64
2018Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychTheses55
2018Rationalization of organizational structure at the graduate departmentIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle64
2018Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle87
2018Управління знаннями на підприємствіIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses72
2018Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses72
2018Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterpriseIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle84
2018Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychTheses1110
2018Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses166
2018Аналіз та удосконалення системи управління відносинами зі споживачами промислової продукції (на прикладі ТОВ «Керамейя»)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Theses115
2018Управління знаннями в контексті підвищення рівня потенціалу інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen IhorovychArticle1014
2018Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управлінняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко Ю.М.Theses87
2018Особливості класифікації маркетингових інноваційRud, Mariia Petrivna; Illiashenko, Serhii MykolaiovychArticle109