Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 11 of 11
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникацииUshchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna KarpivnaTheses51132
2017Convergence of Brand Language ElementsUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle6019
2017The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communicationTatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna VasylivnaArticle4930
2017Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіяхUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses84
2017Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендівUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle80
2016Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часуUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle2221
2016Вербальні та невербальні аспекти мови брендуUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses6338
2016Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікаціїУщаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna VasylivnaTheses4152
2016Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікаціїUshchapovska, Iryna VasylivnaTheses4535
2016Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікаціїUshchapovska, Iryna VasylivnaArticle4867
2015Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathyUshchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, ManolyaTheses3531