Просмотр по автору Vashyst, Kateryna Mykolaivna


Показаны результаты 1 - 20 из 21
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Communicative and pragmatic function s of lexical blends in advertising discourse Medvid, Olena Mykolaivna; Solomka, A.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article -1275982053 1899647593
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 148916 80013
2022 Social Media as a Development Tool English Communicative Competence Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article 184992693 107954044
2022 US Presidents’ Political Speeches as a Means of Manipulation in 21st Century Society Medvid, Olena Mykolaivna; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sushkova, Olena Mykolaivna; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Malovana, Nina Volodymyrivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article 2017037 998828
2022 Ways of generating neologisms in modern English Medvid, Olena Mykolaivna; Malovana, Nina Volodymyrivna; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 505512 637752
2018 Блендинг як засіб посилення прагматичної складової політичного дискурсу: перекладацький аспект Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Бондаренко, В.О. Conference Papers 342204 694619
2016 Блендінг як засiб утворення нових емоційно-експресивних лексем в англомовних онлайн-ЗМІ Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Пєтухова, А.Є. Conference Papers 3065877 6131771
2022 Вплив війни в Україні на світову економіку: огляд зарубіжних медіа Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Azimova, Olena Oleksandrivna; Хантер, Л. Article 1442981236 1844780915
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 28753952 30985400
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 7041295 7609596
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 161556740 342081669
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 2450116 3760404
2017 Семантична структура слів-зрощень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 237164 248244
2021 Семіотична природа текстів соціальної реклами Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є. Conference Papers 17566716 47092016
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 316328582 348570139
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 43962 57165
2017 Таксономія лексичних блендів Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 637117 850691
2016 Телескопія як спосіб утворення неологізмів (на матеріалі сучасних англомовних онлайн-видань ЗМІ) Medvid, Olena Mykolaivna; Пєтухова, А.Є.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 2003506151 -1575374826
2017 Тенденції вербоутворень у комунікативному просторі XXI століття Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 89016 70170
2017 Функціонально-прагматичні тенденції комерційних номінацій Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 5571719 4115628