Search


Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 196
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 298062 322785
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 18448515 20653518
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1862613596 102126746
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 22666770 26934379
2017 Аналіз транзитного потенціалу регіонів України Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 615554 371523
2013 Інструменти маркетинг-міксу еко-продукту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шипіль, А.С. Conference Papers 118772608 91515805
2014 Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П. Conference Papers -1942421304 2005081054
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 18724279 50733246
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 12758239 1556547
2005 Європейський досвід стимулювання збуту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna Vadymivna Conference Papers 1038396058 376978881
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 44384068 50810024
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2358204 6226123
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575106 8362845
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 4323162 2460040
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 661270974 441083172
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3022167 3635265
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 45371319 68608897
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 6276387 894723
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 1286490691
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496