Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (9)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Формування механізму екологізації споживання в контексті концепції сталого інно-ваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses7831
2017Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspectsVasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska N.Article3513
2016Managing economic growth: marketing, management and innovationsIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.Monograph133584
2016Маркетингові засади спроможності громад для ефективного розвитку територійГладенко, Ю.М.Theses2013
2015Инновационное развитие Республики Беларусь в контексте мировых тенденций развития экономикиАндрушко, Р.В.Theses2030
2015Підходи до вибору перспективних напрямів інноваційно-орієнтованого сталого розвитку УкраїниIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle171142
2014Устойчивое развитие предприятия, региона, общества: инновационные подходы к обеспечениюProkopenko, Olha VolodymyrivnaMonograph1641779
2014Инновационный прорыв как концепция устойчивого развитияIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle234163
2013Менеджмент екологічних інноваційShkola, Viktoriia Yuriivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Klimenko, Olha ViktorivnaTextbook18564