Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10858
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Новітні аспекти навчальної дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)”
Authors Ковалевська, Т.
ORCID
Keywords нейролінгвістичне програмування
нейролингвистическое программирование
Neuro Linguistic Programming
спелінг
cпеллинг
spelling
викладання викладання української мови
преподавание украинского языка
Ukrainian language
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10858
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ковалевська, Т. Новітні аспекти навчальної дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)” [Текст] / Т. Ковалевська // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні науки. — 2004. — №1(60). — С. 8-12.
Abstract The article is devoted to the basing of the theoretical and practical value of the neurolinguistic programming modern paradigm in the system of colleges’ philological subjects. The expediency of NLP usage in the journalistics, appliant linguistics specialists’ professional education is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10858
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

China China
13692
Germany Germany
319
Greece Greece
27384
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
106104
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
10
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1047328
United Kingdom United Kingdom
527088
United States United States
5908176
Unknown Country Unknown Country
1047326

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
1
France France
212206
Germany Germany
3138909
Netherlands Netherlands
3138915
Russia Russia
106103
Ukraine Ukraine
8677435
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
527089
Unknown Country Unknown Country
625

Files

File Size Format Downloads
21.docx 25,86 kB Microsoft Word XML 15801286

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.