Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламна діяльність вищого навчального закладу
Other Titles Рекламная деятельность высшего учебного заведения
Advert for higher education
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Provozin, Mykola Vasylovych
Provozin, Mykola Vasyliovych
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords маркетинг образования
маркетинг образовательных услуг
коммуникации в системе образования
маркетинговые исследования вузов
маркетинговая деятельность вузов
рекламная кампания вуза
marketing education
marketing of educational services
communication in the education system
marketing research universities
marketing activities of universities
advertising campaign of university
маркетинг освіти
маркетинг освітніх послуг
комунікації в системі освіти
маркетингові дослідження ВНЗ
маркетингова діяльність ВНЗ
рекламна кампанія ВНЗ
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Тєлєтов О.С., Провозін М.В. Рекламна діяльність вищого навчального закладу / О.С. Тєлєтов, М.В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 53-65.
Abstract У статті розглянуто особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Зроблено аналіз результатів маркетингових досліджень підходів абітурієнтів до вибору навчального закладу для подальшого навчання. Запропоновано принципи проведення рекламної кампанії на трьох рівнях: ВНЗ у цілому, факультеті, окремій кафедрі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
В статье рассмотрены особенности рекламной деятельности высшего учебного заведения. Сделан анализ результатов маркетинговых исследований подходов абитуриентов к выбору учебного заведения для последующей учебы. Предложены принципы проведения рекламной кампании на трех уровнях: вуза в целом, факультета, отдельной специальности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
The article discusses the features advertising higher education institution. The analysis results of marketing research students for their choice of institutions and further study. Principles of the advertising campaign on three levels: the university, the faculty, the separate department. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
68987
Finland Finland
1
France France
682778508
Germany Germany
31778254
Greece Greece
137954
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
4769728
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
46
Turkey Turkey
22
Ukraine Ukraine
230330526
United Kingdom United Kingdom
92681226
United States United States
1955654292
Unknown Country Unknown Country
230330525

Downloads

China China
47667158
France France
7
Germany Germany
15889351
India India
1
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
682778508
United Kingdom United Kingdom
92681227
United States United States
-1066437221
Unknown Country Unknown Country
243

Files

File Size Format Downloads
2_2.pdf 342,37 kB Adobe PDF -227420716

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.