Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
Other Titles Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда
Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Evgeniivna
ORCID
Keywords бренд-колористика
фирменный стиль
цветовосприятие
брендинг
маркетингове коммуникации
возрастные группы потребителей
эффективность
brand-coloristics
firm style
color perception
branding
marketing communications
age groups of consumers
efficiency
бренд-колористика
фірмовий стиль
кольоросприйняття
брендинг
маркетингові комунікації
вікові групи споживачів
ефективність
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104
Abstract У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
4
China China
2
Czechia Czechia
36429513
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
3892470
Germany Germany
-1898299279
Greece Greece
3892463
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Hungary Hungary
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
823812010
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Norway Norway
1
Poland Poland
213106888
Romania Romania
1
Russia Russia
68
Slovakia Slovakia
2018087945
Sweden Sweden
1287315265
Turkey Turkey
61
Ukraine Ukraine
-842596191
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
213106889
United States United States
-219418205
Unknown Country Unknown Country
860388372

Downloads

Albania Albania
1
Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
4
Czechia Czechia
1861092624
Finland Finland
218614
France France
-1397272571
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1397272572
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Jordan Jordan
1
Lithuania Lithuania
156009
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
319915250
Norway Norway
2018087956
Poland Poland
213106899
Portugal Portugal
1287315270
Romania Romania
128811
Russia Russia
140076
Slovakia Slovakia
213106887
South Africa South Africa
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-842596190
United Kingdom United Kingdom
41482
United States United States
1356412596
Unknown Country Unknown Country
319915237

Files

File Size Format Downloads
2_7.pdf 378,3 kB Adobe PDF -342470898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.