Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12382
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування методу "таємний покупець" при проведенні маркетингових досліджень
Authors Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
Логінова, Ю.
ORCID
Keywords таємний покупець
тайный покупатель
mystery shopping
конкурентна розвідка
конкурентная разведка
Competitive Intelligence
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
Marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12382
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Карпіщенко, О.О. Застосування методу "таємний покупець" при проведенні маркетингових досліджень [Текст] / О.О. Карпіщенко, Ю. Логінова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 177-178.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
EU EU
1
Germany Germany
1307113
Greece Greece
16768
Ireland Ireland
784775
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Norway Norway
1
Russia Russia
24
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
12400406
United Kingdom United Kingdom
6205792
United States United States
69987062
Unknown Country Unknown Country
12400404

Downloads

EU EU
1
Germany Germany
159
Russia Russia
12400404
Ukraine Ukraine
12400407
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
69987061
Unknown Country Unknown Country
12400405

Files

File Size Format Downloads
41.doc 34 kB Microsoft Word 107188438

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.