Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект)
Authors Kosenko, Yuliia Viktorivna
Олейнічнко, І.І.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Олейніченко, I. І. Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект) [Текст] / I. І. Олейніченко, Ю. В. Косенко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 54.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
4960
Greece Greece
172164
Ireland Ireland
145445745
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
28700
Russia Russia
29
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
39977784
United Kingdom United Kingdom
20046280
United States United States
145445744
Unknown Country Unknown Country
39977781

Downloads

Belarus Belarus
1
Czechia Czechia
20046287
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
145445745
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
145445749
Russia Russia
8875467
Singapore Singapore
2
Ukraine Ukraine
391099216
United Kingdom United Kingdom
391099217
United States United States
391099214
Unknown Country Unknown Country
648

Files

File Size Format Downloads
35.doc 28,5 kB Microsoft Word 1493111555

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.