Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товару Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 793851662 784601934
2009 Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 204239837 500230462
2009 Роль вищої освіти у формуванні економіки знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 9932513 4969039
2008 Аналіз ефективності організаційного забезпечення НТП на підприємстві Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1687938025 389843400
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 1457017543 1505727075
2008 Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 220883291 52662371
2008 Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 24934916 21794649
2008 Проблема ребрендингу на сучасному підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сухенко, Н.В. Conference Papers 10861958 6484198
2008 Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Федірко, О.М. Conference Papers 3346946 2531915
2008 Бізнес-адміністрування: магістерський курс Melnyk, Leonid Hryhorovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook -211586927 771545361
2008 Подходы к оценке достаточности потенциала рынка для восприятия экологических инноваций Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 35225015 18323474
2008 Управління інтелектуальним капіталом підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1963729 555829
2008 Сутність, структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 416441471 338855396
2008 Особливості переходу вітчизняних підприємств на інноваційний шлях розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 15618554 19920950
2007 Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 500106344 650597923
2007 Оцінка ефективності та оптимізація портфеля замовлень науково-виробничого підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article 3636787 4332834
2007 Сутність концепції екологічного маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Conference Papers 9581421 1525886
2007 Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Черв`яцова, О.Є. Conference Papers 3950610 1672437
2007 Управление товарным ассортиментом промышленного предприятия Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 10317911 4309530
2007 Проблеми споживчого попиту на мотоцикли в Україні Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н.Ю. Conference Papers 1167977 1559078