Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Деріколенко, А.А.
ORCID
Keywords аромамаркетинг
aromatic marketing
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14808
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Деріколенко, А.А. Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж [Текст] / А.А. Деріколенко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 83-84.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
825997873
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
29915
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2769428
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
12
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
26972008
United Kingdom United Kingdom
13489746
United States United States
-2049049427
Unknown Country Unknown Country
26972007

Downloads

China China
-2049049428
Germany Germany
262
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
80913828
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
151161922
Unknown Country Unknown Country
155

Files

File Size Format Downloads
44.pdf 476,37 kB Adobe PDF -1816973259

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.