Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords рекламные тексты
рекламні тексти
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Publisher Издательство СумДУ
License
Citation Чуланова, Г.В. Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах [Текст] / Г.В. Чуланова // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологія. - 2008. - №1. - С. 127-133.
Abstract В статье анализируются вопросы оязыковления оценки в рекламных текстах англоязычного дискурса. Внимание фокусируется на гетерогенной представленности прагматических интенций адресантов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Belarus Belarus
1
China China
2
France France
8071
Germany Germany
6352510
Greece Greece
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
3429872
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Romania Romania
1
Russia Russia
30
Singapore Singapore
-1956570462
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
221441490
United Kingdom United Kingdom
110761006
United States United States
-1011309604
Unknown Country Unknown Country
221441489

Downloads

China China
2
EU EU
1
Germany Germany
488
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
5
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Romania Romania
1
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
648093366
United Kingdom United Kingdom
80517
United States United States
-1956570464
Unknown Country Unknown Country
216

Files

File Size Format Downloads
40.pdf 217,16 kB Adobe PDF -1308395847

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.