Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16111
Title: Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу
Other Titles: Сборник тезисов докладов Четвертой международной научно-практической конференции "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге". 29 сентября- 1 октября, 2010 года.
Collection of abstracts of the fourth international scientific-practical Conference "Marketing of innovation and innovation in marketing." September 29-October 1, 2010.
Keywords: маркетинг інновацій
інновації у маркетингу
маркетинг инноваций
инновации в маркетинге
Marketing of innovation
innovation in marketing
Issue Year: 2010
Publisher: ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
Citation: Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу". 29 вересня-1 жовтня, 2010 року. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010 - 300 с.
Abstract: До збірника включено тези доповідей учасників Четвертої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу", у яких розглядаються актуальні питання і проблеми маркетингових інновацій та інновацій у маркетингу, екологічного маркетингу та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств тощо При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16111
В сборник включены тезисы докладов участников Четвертой международной научно-практической конференции "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге", в которых рассматриваются актуальные вопросы и проблемы маркетинга инноваций и инноваций в маркетинге, экологического маркетинга, управления потенциалом инновационного развития предприятий и т.п. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16111
In collector are included the theses of the reports of participants in the fourth international practical-scientific conference “marketing of innovations and innovation in marketing”, in which are examined the crying problems and the problems of marketing of innovations and innovations in marketing, ecological marketing, administration of the potential of the innovation development of enterprises, etc. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16111
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16111
ISBN: 978-966-566-397-3
Type: Book
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Views
Other242
Canada1
China14
Czech Republic1
Germany11
France1
United Kingdom2
Moldova2
Russia22
Turkey3
Ukraine110
United States39
Downloads
Other1502
Australia1
Belarus4
Canada1
China3
Czech Republic6
Germany5
Estonia4
Spain1
EU7
France49
United Kingdom4
Hungary1
Italy1
Kazakhstan1
Lithuania1
Moldova1
Netherlands3
Poland8
Romania2
Russia126
Ukraine1322
United States14
Vietnam2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
ВЕРСТКА_2010_нов1..pdf2.78 MBAdobe PDF3069Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.