Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17020
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управление спросом в маркетинге взаимодействий
Authors Коломыцева, А.О.
ORCID
Keywords спрос
попит
demand
маркетинг взаимоотношений
маркетинг взаємовідносин
relationship marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17020
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Коломыцева, А.О. Управление спросом в маркетинге взаимодействий [Текст] / А.О. Коломыцева // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.116-118.
Abstract Основные категории нового подхода в маркетинге – взаимодействие и отношения. В рамках подхода была предпринята попытка не только описания, но и определения законов, по которым работает механизм взаимодействия рыночных субъектов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17020
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
2
Germany Germany
158
Greece Greece
20556
Ireland Ireland
395553
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
1
Russia Russia
20
Sweden Sweden
82167
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
5989896
United Kingdom United Kingdom
3000087
United States United States
33404568
Unknown Country Unknown Country
5989895

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
157
Ireland Ireland
1
Poland Poland
1
Russia Russia
19
Ukraine Ukraine
33404569
United Kingdom United Kingdom
10277
United States United States
1895595
Unknown Country Unknown Country
167

Files

File Size Format Downloads
44.pdf 133,34 kB Adobe PDF 35310791

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.