Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи
Authors Галімова, І.В.
ORCID
Keywords навчальний процес
учебный процесс
learning process
педагогічна експертиза
педагогическая экспертиза
pedagogical expertise
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Галімова, І.В. Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи [Текст] / І.В. Галімова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції / Ред. кол.: Н.Д. Світайло, Л.М. Кудояр, В.П. Павленко, Л.С. Радько. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 87-88.
Abstract Характерною ознакою якості організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу є забезпечення високого рівня творчих вимог та комфортного психологічного клімату між суб'єктами освітньої діяльності - студентами, викладачами, адміністрацією. Отже, з метою вдосконалення навчально-виховного процесу вищого закладу освіти необхідно провести аналіз цілого комплексу показників, що підлягають оцінці. Кожен показник має не лише кількісну, але і якісну характеристику, що дозволяє його вимірювати. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
2
France France
3
Germany Germany
3972045
Greece Greece
1
Ireland Ireland
479378
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
55984
Russia Russia
11
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
21
Ukraine Ukraine
29848490
United Kingdom United Kingdom
14928916
United States United States
88583824
Unknown Country Unknown Country
29848489

Downloads

China China
4
Germany Germany
255
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
88583823
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
88583823
Unknown Country Unknown Country
108

Files

File Size Format Downloads
33.pdf 501,71 kB Adobe PDF 177168016

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.