Browsing Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) by Issue Date


Showing results 1001 to 1020 of 1498
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Оцінювання ринкової привабливості інтелектуальних технологій на основі інтегрального використання моніторингових функцій Косенко, О.П. Article 1172577411 -1508916338
2014 Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Dudkin, Oleksandr Valentynovych Article -331226896 2009786355
2014 Підвищення інноваційної сприйнятливості до енергозбережних технологій в олійно-жировій галузі на основі удосконалення нормативно-організаційної бази Дюжев, В.Г.; Попов, М.О. Article 26399268 23440148
2014 Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В. Article 1188515096 -2074168421
2014 Разработка модели мотивации персонала как ключевой компонент управления инновационной деятельностью Крикуненко, Д.А. Article 70734991 77114376
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2014 Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Teletova, S.G. Article 722612468 771223840
2014 Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancement Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 2001794854 -1299306088
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. 1759213027 2074271400
2014 Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е. Article 27962031 45483642
2014 Innovative processes impact on the factors optimal number formation of the enterprise location Franiv, I.A. Article 9509619 11299935
2014 Organizational frame of environmental policy convergence of Ukraine with EU Orlovska, Ju.V.; Vovk, M.S. Article 7117020 7446849
2014 Характеристики і функції підприємництва та деякі теоретико-методологічні завдання маркетингу Луцяк, В.В. Article -1115585673 -1618710325
2014 Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 94057083 188386731
2014 Practical aspects of the technical and technological development level determining the machine-building enterprise Shevliuha, Olena Hennadiivna Article -1063658291 1847252358
2014 Комплексная оценка и анализ инновационного потенциала промышленных предприятий Лабунская, С.В. Article 10420209 7696737
2014 Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах Kysil, Tetiana Volodymyrivna Article 1088530717 1130738438
2014 Research of the managerial decision-making conditions in the innovative sphere Hryshchenko, Olena Fedorivna; Klisinski, J.S.; Akhrameieva, M.V. Article 1094246919 -319483525
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article 1549534933 584301031
2014 Оцінка можливостей транспортної кластеризації регіону Лифар, В.В. Article 606433 478618