Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Title: Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)
Other Titles: Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області)
Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region)
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Keywords: ринок освітніх послуг
вища освіта
спеціальність «Маркетинг»
маркетингові дослідження
споживацькі переваги
фактори впливу
market of educational services
higher education
specialty “Marketing”
market research
consumer preferences
factors of influence
рынок образовательных услуг
высшее образование
специальность «Маркетинг»
маркетинговые исследования
потребительские предпочтения
факторы влияния
Issue Year: 2011
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28.
Abstract: Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
ISSN: 2218-4511
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other138
Canada1
China2
Czech Republic1
Germany13
Spain1
EU1
Finland1
France4
United Kingdom8
Italy2
Netherlands6
Russia33
Sweden1
Slovakia2
Turkey5
Ukraine58
United States62
Downloads
Other285
China2
Germany3
Finland1
France2
Netherlands1
Russia10
Ukraine26
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
mmi2011_3_2_21_27.pdf266.19 kBAdobe PDF332Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.