Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга»)
Other Titles Ценообразование с учетом комплексной системы факторов информационного обеспечения (на примере ИТД «Университетская книга»)
Pricing according to the comprehensive system of information management factors (for example, the ETH “The University Book”)
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
ORCID
Keywords ценообразование
комплексная система информационного обеспечения ценообразования
факторы внешней среды
pricing
comprehensive information support system of pricing
environmental factors
ціноутворення
комплексна система інформаційного забезпечення ціноутворення
фактори зовнішнього середовища
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Башук Т.О. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») / Т.О. Башук, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 135-142.
Abstract У статті порушуються питання встановлення обґрунтованої ціни на товар із урахуванням зовнішніх факторів, що впливають на неї. На прикладі ВТД «Університетська книга» за даним підходом розроблено ціну на новий дитячий англо-російський словник, який планується видавати. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
В статье рассматриваются вопросы установления обоснованной цены на товар с учетом внешних факторов, влияющих на неё. На примере ИТД «Университетская книга» за данным подходом разработана цена на новый детский англо-русский словарь, который они планируют выпустить. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
The article deals with the establishment of reasonable pricing, taking into account external factors affecting it. Taking for example Trade & Publishing House “University Book” this approach developed by the price of a new children's English-Russian dictionary, which they plan to release. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
3
EU EU
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
607
Germany Germany
14571490
Iran Iran
1
Ireland Ireland
4525112
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
22570
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
37
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
1
Turkey Turkey
27
Ukraine Ukraine
302834613
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
151462442
United States United States
-1842128461
Unknown Country Unknown Country
302834612

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
310
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
900335778
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
96706060
Unknown Country Unknown Country
332

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_135_142.pdf 309,38 kB Adobe PDF 997042490

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.