Skip navigation

Search

Current filters:
Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 15.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2016Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерствоBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle2865
2015Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищіBilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В.Article57234
2009Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle320546
2008Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle216648
2008Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle413870
2007Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіонуBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle181629
2007Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle2941174
2005Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle13524
2006Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia SerhiivnaArticle274840
2010Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринокBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle232785
2009Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятиемBilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina IhorivnaArticle180430
2006Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychArticle224252
2010Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринокBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle197261
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle321973
2008Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змістуBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Article278866
Results 1-15 of 15.
  • previous
  • 1
  • next