Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (15)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2016Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерствоBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle6788
2015Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищіBilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В.Article62296
2010Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринокBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle233820
2010Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринокBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle197263
2009Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle322554
2009Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятиемBilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina IhorivnaArticle181433
2008Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle219667
2008Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змістуBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Article280892
2008Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle414875
2007Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle2971191
2007Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіонуBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle182631
2006Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychArticle224254
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3221035
2006Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia SerhiivnaArticle276883
2005Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle13728