Search


Clear search fields
Showing results 1 to 15 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерство Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 109607326 139458030
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 37127692 129084512
2010 Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 26301317 34135758
2010 Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 30090691 22600582
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1794306231 -1419843088
2009 Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятием Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina Ihorivna Article 52433671 56238385
2008 Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 582045148 -911367869
2008 Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 1100926309 1147563927
2008 Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Article 330605949 292813976
2007 Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6490069 17906764
2007 Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2031258043 -86455252
2006 Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia Serhiivna Article 225838816 817849494
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1236519469 867485299
2006 Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Article 38681184 55285386
2005 Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6763979 1344554