Search



Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia Serhiivna Article 225838816 817849494
2008 Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 582045148 -911367869
2008 Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 1100926309 1147563927
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1794306231 -1419843088
2009 Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятием Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina Ihorivna Article 52433672 35333213
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1236519469 867485299
2007 Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6490070 13673882
2008 Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Article 330605949 292813976
2005 Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6763979 1344554
2007 Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2031258044 -1820135907
2006 Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Article 38681184 55285386