Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article 1548109112 -279525966
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -564244052 6946530
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1268885635 826802235
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852056 228800681
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1778410374 517034777
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 33628550 80578722
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 16274992 42661110
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 358563419 271285753
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1236519469 867485299