Search


Clear search fields
Showing results 1 to 15 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia Serhiivna Article 225838817 817849494
2008 Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 582045148 -911367869
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 37127693 129084509
2008 Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 1100926309 1147563927
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1794306231 -1419843088
2010 Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 26301318 34135758
2009 Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятием Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina Ihorivna Article 52433672 35333213
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1236519469 867485299
2010 Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 30090691 22600582
2007 Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6490070 13673882
2008 Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Article 330605949 292813976
2016 Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерство Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 109607326 139458030
2005 Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6763979 1344554
2007 Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2031258044 -1820135907
2006 Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Article 38681184 55285386