Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (11)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle325564
2008Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle220672
2009Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятиемBilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina IhorivnaArticle181433
2008Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змістуBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Article281902
2008Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle415876
2007Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle2981192
2007Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіонуBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle182632
2006Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychArticle225255
2005Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle13829
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3221042
2006Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia SerhiivnaArticle276890