Skip navigation

Search

Current filters:

Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-11 of 11.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle320548
2008Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle216653
2008Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaArticle413872
2007Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіонуBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle181629
2007Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle2951179
2005Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle13628
2006Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia SerhiivnaArticle274849
2009Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятиемBilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina IhorivnaArticle180430
2006Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychArticle224253
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle321978
2008Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змістуBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Article278873
Results 1-11 of 11.
  • previous
  • 1
  • next