Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 193
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Роль книги в постиндустриальном обществе Галица, И.А.; Индутная, Е.И. Article 307730905 -1322196276
2009 Оцінка галузевого економічного потенціалу Петренко, Вікторія Вікторівна Article 55636988 42334715
2009 Механізм впровадження інноваційних технологій в агропродовольчу сферу: сутність, функції, завдання і регіональні особливості Дейнеко, Л.В.; Іртищева, І.О. Article -1708400784 588778200
2009 Embracing the ICT revolution to promote economic growth in developing countries: policy challenges Khuong, Vu Article 105228450 110452145
2009 Базисные факторы экономики в системе производства Симулик, В.В. Article 63078665 63917492
2009 Экономический инструментарий реинжиниринговых мероприятий как элемент процесоориентированной системы управления Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article 69807020 50131511
2009 Моделювання нетрадиційних джерел енергії для прогнозування їх утворення Panchenko, Olha Viktorivna Article 933360778 943809376
2009 Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Zakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii Valeriiovych Article 714546959 -303709801
2009 Використання біо-палива у житлово-комунальному господарстві як засіб підвищення еколого-енергетичної безпеки регіону Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article -1329494447 729837753
2009 Організаційно-економічний механізм управління інноваційним потенціалом енергозбереження промислового підприємства Ткаченко, М.О. Article -1917224831 1052548455
2009 Міжнародні тенденції соціалізації діяльності підприємств Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Ivanova, Tamara Ivanivna; Dudkin, Oleksandr Valentynovych Article 888680824 524041225
2009 Социально-экономические основы Крестовоздвиженского трудового братства Авдасёв, В.Н. Article 680726811 -83623732
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 818569941 -1726933338
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2009 Використання методу аналізу ієрархій для стратегічної сегментації ринкового простору інноваційної продукції Максимов, В.В.; Величко, Н.М. Article 19783155 25984101
2009 Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства Андрєєва, Н.М.; Мартинюк, О.М. Article 1211958674 2076536304
2009 Система оцінювання вартості реінжинірингових заходів з використанням нейромережних технологій на підприємстві Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych Article -371323621 1804551613
2009 Екологiчна складова при економiчнiй оцiнцi ресурсозберiгаючої технологiї гiрничорудних пiдприємств Федорченк, А.О. Article 9032445 7594143
2009 Теоретичні аспекти впливу екологічних варіацій у споживчих властивостях економічних благ на оптимальний вибір споживача (неокласичний підхід) Негреба, О.М.; Nazarenko, Oleksandr Maksymovych Article 245569427 282139952
2009 Концептуальные подходы к исследованию сетевых отношений Дятлов, С.А. Article 86417848 64111113