Skip navigation

Search

Current filters:

Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингуBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle249693
2009Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємствРобул, Ю.В.Article176259
2009Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегіїМельникович, О.М.Article200476
2008Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуЗаруба, В.Я.; Парфентенко, І.А.Article325827
2007Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвиткуIlliashenko, Nataliia SerhiivnaArticle3901270
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3221028
2009Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інноваційNahornyi, Yevhen IhorovychArticle179436
2009Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспортуTielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О.Article177341
2006Принципи побудови маркетингових промислових системTielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle155458