Search



Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (9)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інноваційNahornyi, Yevhen IhorovychArticle179436
2009Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингуBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle250710
2007Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвиткуIlliashenko, Nataliia SerhiivnaArticle3901280
2009Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспортуTielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О.Article179343
2006Принципи побудови маркетингових промислових системTielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle155460
2009Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегіїМельникович, О.М.Article201481
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3221040
2008Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуЗаруба, В.Я.; Парфентенко, І.А.Article326829
2009Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємствРобул, Ю.В.Article176260