Skip navigation

Search

Current filters:

Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингуBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle242641
2009Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємствРобул, Ю.В.Article175255
2009Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегіїМельникович, О.М.Article200455
2008Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуЗаруба, В.Я.; Парфентенко, І.А.Article325823
2007Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвиткуIlliashenko, Nataliia SerhiivnaArticle3891262
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle321978
2009Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інноваційNahornyi, Yevhen IhorovychArticle178434
2009Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспортуTielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О.Article176339
2006Принципи побудови маркетингових промислових системTielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle155458