Skip navigation

Search

Current filters:
Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-18 of 18.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2014Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи словаShchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle2543
2014Manipulation strategy and tactics of blurbsChulanova, Halyna ValeriivnaArticle3325
2011Категоризация интенций читателя-респонсераChulanova, Halyna ValeriivnaArticle294438
2003Типологія мотивації мовних одиницьKobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle257550
2011Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілівChulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В.Article3661282
2015Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладуChulanova, Halyna ValeriivnaArticle43109
2011Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафорChulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena MykolaivnaArticle3241154
2013Чтение как творческий процессChulanova, Halyna ValeriivnaArticle285632
2014Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошенняChulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л.Article5470
2012Лексичні носії експресивностіChulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М.Article370546
2012Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивівChulanova, Halyna ValeriivnaArticle302420
2012Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивахChulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П.Article540635
2008Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивахChulanova, Halyna ValeriivnaArticle236257
2010Экстериоризация оценки в рекламных текстахChulanova, Halyna ValeriivnaArticle420580
2013Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLEChulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А.Article384373
2006Статус читателя как субъекта коммуникацииChulanova, Halyna ValeriivnaArticle276484
2017Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of TranslationChulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V.Article21
2017Emotive Means in Blurbs and SummariesChulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L.Article31
Results 1-18 of 18.
  • previous
  • 1
  • next