Skip navigation

Search

Current filters:
Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-16 of 16.
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2014Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи словаShchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle2142
2014Manipulation strategy and tactics of blurbsChulanova, Halyna ValeriivnaArticle2824
2011Категоризация интенций читателя-респонсераChulanova, Halyna ValeriivnaArticle290437
2003Типологія мотивації мовних одиницьKobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna ValeriivnaArticle254517
2011Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілівChulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В.Article3591228
2015Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладуChulanova, Halyna ValeriivnaArticle3499
2011Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафорChulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena MykolaivnaArticle3201117
2013Чтение как творческий процессChulanova, Halyna ValeriivnaArticle280625
2014Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошенняChulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л.Article4970
2012Лексичні носії експресивностіChulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М.Article368542
2012Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивівChulanova, Halyna ValeriivnaArticle296410
2012Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивахChulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П.Article514617
2008Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивахChulanova, Halyna ValeriivnaArticle231256
2010Экстериоризация оценки в рекламных текстахChulanova, Halyna ValeriivnaArticle417578
2013Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLEChulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А.Article375370
2006Статус читателя как субъекта коммуникацииChulanova, Halyna ValeriivnaArticle273478
Results 1-16 of 16.
  • previous
  • 1
  • next