Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Title: Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Symonenko, Mariia Yuriivna
Keywords: маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Issue Year: 2006
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Біловодська, О.А. Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 120-121.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
Canada1
China1
Germany13
EU1
France3
United Kingdom1
Italy1
Netherlands5
Russia24
Turkey19
Ukraine31
United States22
Downloads
Other128
China5
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
63.pdf404.63 kBAdobe PDF135Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.