Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Буднік, Т.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Школа, В.Ю. Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів [Текст] / В.Ю. Школа, Т.В. Буднік // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 122 - 123.
Abstract Для оцінювання ефективності рекламної кампанії варто застосовувати комплексний підхід, тобто одночасно застосовувати методи як комунікативної, так і економічної оцінки ефективності. Це дозволить зменшити ризик однобічного, необ'єктивного оцінювання, вирішити проблему збільшення точності отриманих розрахунків, уникнути суб'єктивності оцінки тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
233
Greece Greece
40427
Ireland Ireland
307737
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10109
Russia Russia
15
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
3510921
United Kingdom United Kingdom
1765567
United States United States
10528151
Unknown Country Unknown Country
3510920

Downloads

China China
3
Germany Germany
234
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10528151
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1765565
Unknown Country Unknown Country
150

Files

File Size Format Downloads
63.pdf 431,1 kB Adobe PDF 12294105

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.