Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/213
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією
Other Titles The comparative analysis and improvement of theoretic-methodical approaches concerning the estimation of strategy of the large enterprises on the markets with the intensive competition
Сравнительный анализ и усовершенствование теоретико-методических подходов относительно оценки стратегий больших предприятий на рынках с интенсивной конкуренцией
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords стратегія
ризик
оцінка
стратегічна мета
показники
стратегия
риск
оценка
стратегическая цель
показатели
strategy
risk
estimation
strategic aim
indexes
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/213
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Біловодська О.А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / Біловодська О.А. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №2. – С. 170-182.
Abstract У цій статті виконано порівняльний аналіз існуючих підходів щодо оцінки стратегій підприємств. Крім того, на основі урахування стратегічної мети підприємства, а також інтересів виробника і споживача продукції удосконалено теоретико-методичний підхід щодо оцінки стратегій підприємств, який ґрунтується на визначенні ряду нормативних та фактичних показників і встановлення співвідношення між ними. // Русск. версия: В данной статье выполнен сравнительный анализ существующих подходов относительно оценки стратегий предприятий. Кроме того, на основе учета стратегической цели предприятия, а также интересов производителя и потребителя продукции усовершенствован теоретико-методических подход относительно оценки стратегий предприятий, который основывается на определении ряда нормативных и фактических показателей и установлении соотношения между ними. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/213
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
565065
Germany Germany
641140684
Greece Greece
38585066
Iran Iran
3
Ireland Ireland
407419514
Kazakhstan Kazakhstan
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
565057
Poland Poland
1
Russia Russia
28
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
63811
United Kingdom United Kingdom
1824753988
United States United States
-590699640
Unknown Country Unknown Country
172155

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
407419511
Germany Germany
75316
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
10
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1972401545
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-740561221
Unknown Country Unknown Country
304

Files

File Size Format Downloads
4_4.pdf 233,34 kB Adobe PDF 1989499680

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.