Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
Title: Інноваційний інструментарій прямого маркетингу
Authors: Максимова, Тетяна Семенівна
Максимова, Татьяна Семеновна
Maksymova, Tetiana Semenivna
Keywords: реклама
advertising
прямий маркетинг
прямой маркетинг
direct marketing
Issue Year: 2010
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Максимова, Т.С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.78-81.
Abstract: Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов’язані з використанням інтегрованих маркетингових комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other65
Canada1
China4
Germany19
EU1
France2
United Kingdom2
Iran1
Italy1
Poland1
Russia20
Turkey27
Ukraine31
United States34
Downloads
Other303
Belarus1
China2
Germany2
EU1
France2
Russia5
Ukraine40


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Maksymova T.S..PDF252.1 kBAdobe PDF356Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.