Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств
Other Titles Исследование Интернет-среды Украины для маркетинговой деятельности промышленных предприятий
The research of Ukrainian Internet-environment for the marketing activity of industrial companies
Authors Литовченко, Ірина Львівна
Литовченко, Ирина Львовна
Lіtovchеnкo, Iryna Lvivna
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
Інтернет-середовище
Інтернет-маркетинг
промислові підприємства
маркетинговые исследования
Интернет-среда
Интернет-маркетинг
промышленные предприятия
marketing researches
Internet-environment
Internet-marketing
industrial enterprises
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Литовченко І.Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств / І.Л. Литовченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 88-94.
Abstract Пропонуються методологічні принципи дослідження територіальної диференціації економіки України за комплексом показників, які відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах переходу до інформаційної економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
Предложены методологические принципы исследования территориальной дифференциации экономики Украины по комплексу показателей, которые отображают инновационное развитие. На ее основе предложена типизация административных областей для оценки потенциала формирования Интернет-среды с целью эффективной деятельности отечественных промышленных предприятий в условиях перехода к информационной экономике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential typification of Internet-environment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
275708089
Iran Iran
1
Ireland Ireland
20135807
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
16
Turkey Turkey
311107
Ukraine Ukraine
745497454
United Kingdom United Kingdom
919942725
United States United States
-842377179
Unknown Country Unknown Country
1839848657

Downloads

France France
1
Germany Germany
386
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
745497455
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-842377180
Unknown Country Unknown Country
299

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_88_94.pdf 369,17 kB Adobe PDF -96879030

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.