Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомарницький, Ігор Михайлович-
dc.contributor.authorКомарницкий, Игорь Михайлович-
dc.contributor.authorKomarnitsky, Ihor Myhailovych-
dc.contributor.authorЦар, Галина Василівна-
dc.contributor.authorЦар Цар, Галина Васильевна-
dc.contributor.authorTsar, Halyna Vasylivna-
dc.date.accessioned2012-02-17T11:45:43Z-
dc.date.available2012-02-17T11:45:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКомарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116.ru_RU
dc.identifier.issn2218-4511-
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337-
dc.description.abstractДосліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337ru_RU
dc.description.abstractИсследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337ru_RU
dc.description.abstractStudied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ «ВТД «Університетська книга»ru_RU
dc.subjectмаркетинговий менеджментru_RU
dc.subjectпроцесru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетинговый менеджментru_RU
dc.subjectпроцессru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectmarketing managementru_RU
dc.subjectprocessru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.titleТеоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіru_RU
dc.title.alternativeТеоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятииru_RU
dc.title.alternativeTheoretical principles of marketing management in enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
mmi2011_3_2_110_116.pdf246.76 kBAdobe PDF505Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.