Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27556
Title: Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу
Other Titles: Сборник тезисов докладов Пятой международной научно-практической конференции "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге". 29 сентября-1 октября, 2011 года.
Collector of the theses of the reports to fifth international practical-scientific conference “marketing of innovations and innovation in marketing”. On September 29 - on October 1, 2011.
Keywords: маркетинг інновацій
інновації в маркетингу
інноваційний розвиток
екологічний маркетинг
маркетинг инноваций
инновации в маркетинге
инновационное развитие
экологический маркетинг
Marketing of the innovations
Innovations in marketing
Innovation development
Ecological marketing
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»,
Citation: Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу". 29 вересня-1 жовтня, 2011 року. Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2011 – 338 с.
Abstract: До збірника включено тези доповідей учасників П’ятої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу", у яких розглядаються актуальні питання і проблеми маркетингових інновацій та інновацій у маркетингу, екологічного маркетингу та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27556
В сборник включены тезисы докладов участников Пятой международной научно-практической конференции "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге", в которых рассматриваются актуальные вопросы и проблемы маркетинговых инноваций и инноваций в маркетинге, экологического маркетинга и управления потенциалом инновационного развития предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27556
In collector are included the theses of the reports of participants in the fifth international practical-scientific conference “marketing of innovations and innovation in marketing”, in which are examined the crying problems and the problems of marketing innovations and innovations in marketing, ecological marketing and administration of the potential of the innovation development of enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27556
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27556
ISBN: 978-966-2458-61-9
Type: Book
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Views
Other104
Belarus1
Canada1
China12
Germany7
France2
United Kingdom2
Iran1
Netherlands7
Poland1
Romania2
Russia32
Turkey10
Ukraine79
United States31
Downloads
Other1780
Armenia2
Austria1
Belgium1
Bulgaria52
Brazil1
Belarus13
Canada5
China7
Czech Republic1
Germany14
Estonia7
EU9
France81
United Kingdom4
Greece1
Hungary2
Indonesia1
Ireland1
Israel1
India1
Jordan1
Japan1
Kazakhstan7
Lithuania2
Luxembourg1
Moldova8
Mauritius2
Nigeria2
Netherlands2
Norway3
Poland13
Palau1
Romania9
Serbia6
Russia190
Seychelles2
Sweden8
Singapore1
Togo1
Tajikistan2
Ukraine1171
United States71
Vietnam1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_marketing_2011.pdf3.07 MBAdobe PDF3490Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.