Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28153
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Місце маркетингу у складі господарського механізму промислових підприємств
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords маркетинг
промислове підприємство
промышленное предприятие
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28153
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Місце маркетингу у складі господарського механізму промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 24-26.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
Germany Germany
1452
Greece Greece
1
Ireland Ireland
238945
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
16
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3382644
United Kingdom United Kingdom
1707939
United States United States
18827727
Unknown Country Unknown Country
3382643

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10114076
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10114076
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
marketyng_na_pidpryemstvi.pdf 255,62 kB Adobe PDF 20228320

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.