Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия
Authors Baistriuchenko, Nataliia Olehivna  
ЛинФен, Чжан
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8229-0555
Keywords маркетинг
управление предприятием
управління підприємством
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Байстрюченко, Н.О. Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия [Текст] / Н.О. Байстрюченко, Ч. ЛинФен // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.4. — С. 15-16.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
22389
Germany Germany
7
Greece Greece
8146
Ireland Ireland
197410
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
21
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
2934631
United Kingdom United Kingdom
1489704
United States United States
16389887
Unknown Country Unknown Country
2934630

Downloads

Belarus Belarus
942262
China China
2
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
16
Ukraine Ukraine
23976840
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8802934
Unknown Country Unknown Country
132

Files

File Size Format Downloads
Baystruchenko.pdf 177,12 kB Adobe PDF 33722194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.