Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств
Authors Максимова, Т.С.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
інноваційний розвиток
маркетинговая деятельность
инновационное развитие
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Максимова, Т.С. Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 118-122.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
130
Germany Germany
131
Greece Greece
11906
Ireland Ireland
219928
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
11
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
4199357
United Kingdom United Kingdom
1970404
United States United States
23172878
Unknown Country Unknown Country
4199356

Downloads

China China
3
EU EU
4
Finland Finland
1
France France
5
Germany Germany
132
Lithuania Lithuania
47562
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
12571641
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12571641
Unknown Country Unknown Country
276

Files

File Size Format Downloads
innovative development.pdf 194,59 kB Adobe PDF 25191267

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.