Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187
Title: Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств
Authors: Максимова, Т.С.
Keywords: маркетингова діяльність
інноваційний розвиток
маркетинговая деятельность
инновационное развитие
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Максимова, Т.С. Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 118-122.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
China1
Germany7
Netherlands5
Russia11
Turkey5
Ukraine12
United States27
Downloads
Other247
China3
Germany2
EU4
France5
Lithuania1
Russia1
Ukraine42
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
innovative development.pdf194.59 kBAdobe PDF309Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.