Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорний, Євген Ігорович-
dc.contributor.authorНагорный, Евгений Игоревич-
dc.contributor.authorNahornyi, Yevhen Ihorovych-
dc.date.accessioned2012-09-12T11:07:32Z-
dc.date.available2012-09-12T11:07:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНагорний, Є.І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 142-145.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ «ТД «Папірус»ru_RU
dc.subjectпатентознавствоru_RU
dc.subjectспоживча новизнаru_RU
dc.subjectмаркетингова новизнаru_RU
dc.subjectпатентоведениеru_RU
dc.subjectпотребительская новизнаru_RU
dc.subjectмаркетинговая новизнаru_RU
dc.titleПатентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукціїru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
marketing innovation.pdf264.93 kBAdobe PDF327Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.