Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28278
Title: Брендинг территории – стратегия повышения конкурентоспособности региона
Authors: Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Keywords: брендінг
реклама
конкурентоспроможність
брендинг
конкурентоспособность
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Олефиренко, О.М. Брендинг территории – стратегия повышения конкурентоспособности региона [Текст] / О.М. Олефиренко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 159-161.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28278
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other44
China1
Germany8
United Kingdom6
Iran1
Netherlands7
Russia19
Slovakia2
Turkey6
Ukraine14
United States22
Downloads
Other167
Armenia3
Belarus6
China4
Czech Republic2
Germany2
EU2
France8
Kazakhstan1
Romania1
Russia46
Turkey1
Ukraine18
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
branding.pdf180.07 kBAdobe PDF262Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.