Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2859
Title: Застосування способу найменших квадратів до обробки матеріалів психологічних і педагогічних експериментів. Частина 2
Authors: Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Keywords: математичне опрацювання
педагогічний експеримент
емпіричні формули
оцінка точності
атематическая обработка
педагогический эксперимент
эмпирические формулы
оценка точности
mathematical working
pedagogical experiment
empiric formulas
estimation of exactness
Issue Year: 2007
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`нчука
Citation: Літнарович Р.М. Застосування способу найменших квадратів до обробки матеріалів психологічних і педагогічних експериментів. Частина 2. Курс лекцій [Текст] / Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2007. - 112 с.
Abstract: Досліджуються результати психолого-педагогічного експерименту прямолінійною залежністю, квадратичним поліномом, гіперболічною, степеневою, ірраціональною і показниковою функціями. Кожна лекція супроводжується виконанням відповідної практичної роботи. Індивідуальні завдання студенти беруть із результатів побудови математичної моделі кубічним поліномом. Для студентів і аспірантів Інституту педагогіки МЕГУ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2859
Исследуются результаты психолого-педагогического эксперимента прямолинейной зависимостью, квадратичным полиномом, гиперболической, степенной, иррациональной и показательной функциями. Каждая лекция сопровождается выполнением соответствующей практической работы. Индивидуальные задания студенты берут из результатов построения математической модели кубическим полиномом. Для студентов и аспирантов Института педагогики МЕГУ. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2859
The results of psychology- pedagogical experiment are probed by rectilineal dependence, quadratic polynomial, hyperbolical, degree, irrational and by indexing functions. Every lecture is accompanied implementation of the proper practical work. Students take individual tasks from the results of construction of mathematical model by a cube polynomial. For students and graduate students of Institute of pedagogic IEGU When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2859
Description: Концепція підготовки педагогів високої кваліфікації потребує вміння проводити педагогічні і психологічні експерименти з метою дослідження і забезпечення гарантованого рівня успішності учнів. Експериментальні роботи супроводжуються матема-тичною обробкою матеріалів і оцінкою точності резуль-татів. В даному курсі лекцій досліджуються результати психолого-педагогічного експерименту прямолінійною залежністю, квадратичним поліномом, гіперболічною, степеневою і показниковою функціями.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2859
Type: Learning Object
Appears in Collections:Університети партнерів

Views
Other131
Canada1
China26
Czech Republic1
Germany10
United Kingdom20
Italy1
Japan1
Netherlands12
Pakistan1
Poland6
Romania1
Russia21
Turkey8
Ukraine85
United States87
Downloads
Other498
China6
Germany2
France3
Poland5
Russia2
Ukraine51
United States2




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.