Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28924
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords бренд
інноваційний розвиток
инновационное развитие
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28924
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Біловодська, О.А. Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії [Текст] / О.А. Біловодська // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми : ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 21-23.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
24848
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
12427
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
18
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
96266
United Kingdom United Kingdom
49689
United States United States
288224
Unknown Country Unknown Country
96265

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
24849
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
288224
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
288224
Unknown Country Unknown Country
171

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 224,26 kB Adobe PDF 601477

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.