Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай, Н.І.-
dc.date.accessioned2012-10-18T10:27:37Z-
dc.date.available2012-10-18T10:27:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧухрай, Н.І. Близькість організацій при створенні інновацій: сутність, складові та оптимальний рівень [Текст] / Н.І. Чухрай // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 275-277.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29125-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ Друкарський дім "Папірус"ru_RU
dc.subjectблизькість організаційru_RU
dc.subjectблизость организацийru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectинновационная деятельностьru_RU
dc.titleБлизькість організацій при створенні інновацій: сутність, складові та оптимальний рівеньru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chuhrai N.I..pdf185.18 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.