Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері
Other Titles Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry
Развитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере
Authors Mishenina, Natalia Viktorivna
Mishenin, Yevhen Vasylovych  
Yarova, Inessa Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1597-3270
http://orcid.org/0000-0001-9840-131X
Keywords лісоресурсна сфера
екологічний менеджмент
екологічно орієнтований маркетинг
екосистемна продукція та послуги
еколого-економічний механізм маркетингового управління
ціна на екосистемну продукцію та послуги
лесоресурсная сфера
экологический менеджмент
экологически ориентированный маркетинг
экосистемная продукция и услуги
эколого-экономический механизм маркетингового управления
цена на экосистемную продукцию и услуги
forestry
environmental management
environmentally oriented marketing
ecosystem goods and services
ecological-economic mechanism of marketing management
price of ecosystem goods and services
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219.
Abstract У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу; організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер екосистемної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно- содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
The aim of this article is deepening the theoretical and methodological foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with the definition of their evaluation When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
159
Czechia Czechia
2
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
27925
Ireland Ireland
269100
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
9406422
United Kingdom United Kingdom
3640640
United States United States
49142027
Unknown Country Unknown Country
9406421

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
55838
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
26391335
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
26391334
Unknown Country Unknown Country
116

Files

File Size Format Downloads
Mishenina_Mishenin_Yarova_Lisoresurni_sfery.pdf 545,91 kB Adobe PDF 52838629

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.