Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Title: Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері
Other Titles: Развитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере
Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry
Authors: Mishenina, Natalia Viktorivna
Mishenin, Yevhen Vasylovych 
Yarova, Inessa Yevhenivna
Keywords: лісоресурсна сфера
екологічний менеджмент
екологічно орієнтований маркетинг
екосистемна продукція та послуги
еколого-економічний механізм маркетингового управління
ціна на екосистемну продукцію та послуги
лесоресурсная сфера
экологический менеджмент
экологически ориентированный маркетинг
экосистемная продукция и услуги
эколого-экономический механизм маркетингового управления
цена на экосистемную продукцию и услуги
forestry
environmental management
environmentally oriented marketing
ecosystem goods and services
ecological-economic mechanism of marketing management
price of ecosystem goods and services
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Мішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219.
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу; організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер екосистемної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно- содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
The aim of this article is deepening the theoretical and methodological foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with the definition of their evaluation When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other67
China4
Czech Republic2
Germany12
Spain1
EU1
France2
United Kingdom16
Netherlands2
Pakistan1
Russia8
Slovakia2
Turkey4
Ukraine21
United States10
Downloads
Other115
China2
Germany2
France1
Russia1
Ukraine17
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mishenina_Mishenin_Yarova_Lisoresurni_sfery.pdf545.91 kBAdobe PDF139Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.