Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
Title: Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок
Other Titles: Оценка результативности и эффективности маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок
Effectiveness and efficiency assessment of industrial enterprises marketing in the supply chain
Authors: Чухрай, Н.І.
Млинко, І.Б.
Keywords: ланцюг поставок
управління ланцюгом поставок
промислове підприємство
цінність для споживача
цінність для стейкхолдерів
цінність для партнерів у ланцюгу поставок
результативність маркетингу
ефективність маркетингу
цепь поставок
управления цепочкой поставок
промышленное предприятие
ценность для потребителя
ценность для стейкхолдеров
ценность для партнеров в цепи поставок
результативность маркетинга
эффективность маркетинга
supply chain
supply chain management
industrial enterprise value for consumer
value for stakeholders
value for partners in supply chain
marketing effectiveness
marketing efficiency
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Чухрай, Н.І. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок [Текст] / Н.І. Чухрай, І.Б. Млинко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 24-34.
Abstract: У статті охарактеризована роль маркетингу в процесі створення цінності на промисловому підприємстві та визначені основні напрями, критерії і показники оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок. Розроблено методичні положення щодо оцінювання маркетингової діяльності промислового підприємства, які структуровано відповідно до критеріїв оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок і категорій ефективності та результативності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
В статье охарактеризована роль маркетинга в процессе создания ценности на промышленном предприятии и определены основные направления, критерии и показатели оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок. Разработаны методические положения по оценке маркетинговой деятельности промышленного предприятия, структурированные в соответствии с критериями оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок и категорий эффективности и результативности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
Marketing role in the process of creation of industrial enterprise value is analyzed in the article. The purpose of it is to define basic directions, criteria and indexes of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. Methodical positions are worked out. They are structured in accordance with the criteria of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. The categories of efficiency and effectiveness are considered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other72
Canada1
China3
Germany8
Spain1
France1
United Kingdom5
Italy1
Russia8
Turkey11
Ukraine27
United States14
Downloads
Other198
China3
Germany2
EU1
France2
Italy1
Russia3
Ukraine51
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chukhray_supply chain.pdf548.31 kBAdobe PDF263Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.